Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Θέματα και Λύσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014

Σήμερα 06/06/2014 οι μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης εξετάστηκαν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.


Τα θέματα μπορείτε να τα κατεβάσετε από το Υπουργείο Παιδείας ενώ ενδεικτικές λύσεις μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:


Σχόλια

  1. Υπαρχει προβλημα αν αντι για αλγοριθμος γινει προγραμμα στο Θεμα Δ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα πρόβλημα. Είτε κάνεις αλγόριθμο είτε κάνεις πρόγραμμα είναι το ίδιο. Αν όμως ζητούσε πρόγραμμα δε θα μπορούσες να κάνεις αλγόριθμο.

      Διαγραφή
    2. μου φυγε ενα βαρος, ευχαριστω :Ρ

      Διαγραφή
  2. Το Γ4 το έκανα έτσι ακριβώς. Το Γ2 έβαλα <= στην συνθήκη αρχικά, γιατί έλεγε να μην υπερβαίνει τα 500 κι έτσι το κατάλαβα εγώ. Είναι λάθος?
    Επίσης το είχα κάνει με αρχή επανάληψης κάπως έτσι
    i<-1
    κ<-0
    πλερό<-0
    Αρχή_επανάληψης
    πλερό<-κ+πλερό+20
    κ<-κ+5
    i<-i+1
    Mέχρις_ότου πλερό>=Λογαριασμός (όπου λογαριασμός το πόσα θα πληρώσει)
    Εμφάνισε '......................', i-1
    Aν είναι λάθος, θα κόψουν πολλά από τις 6 μονάδες?
    Το Δ4 το έκανα με αρχή επανάληψης, μετά υπολόγισα το Συν1, συν2, συν3, συν4, για τις εβδομάδες που ήθελε(από 1-4) για το συγκεκριμένο όνομα, τα αποθήκευσα σε έναν πίνακα 4 στοιχείων που δημιούργησα, βρήκα το μέγιστο και μετά βρήκα ποιες απο τις βδομάδες είχαν το μέγιστο. Αν είναι λάθος θα αφαιρέσουν πολύ?αν όχι, θα το καταλάβει κανένας εξεταστής αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Γ2 σωστά έγραψες <= (βιασύνη δική μου που θα τη διορθώσω σε λίγο).

      Στη λύση τώρα που προτείνεις έχεις τα εξής λάθη:

      1) Το k έπρεπε να είναι συνεχώς ίσο με 5 (εσένα είναι 5, μετά 10, μετά 15, ...)

      2) Στη μεταβλητή πλερό έπρεπε να προσθέσεις μόνο μία φορά (στην αρχή) το 20 και όχι κάθε φορά όπως εσύ κάνεις. Δηλαδή έπρεπε να αφαιρέσεις το 20 και πριν την επανάληψη να έχεις πλερό <- 20.

      Λογικά θα σου κόψουν (αν υπολόγισες σωστά το λογαριασμό) 2 μονάδες.

      Διαγραφή
    2. Για το Δ4 αυτά που αναφέρεις είναι απολύτως σωστά. Κανένας βαθμολογητής δε θα σου κόψει μονάδες. Και επίσης είναι σίγουρο ότι όλοι οι βαθμολογητές θα καταλάβουν τη λύση που προτείνεις (θα είναι εξάλλου από τις πιο συνηθισμένες).

      Διαγραφή
    3. Ναι μάλλον λάθος κατανόηση του προβλήματος. Εγώ είχα καταλάβει ότι θα πρέπει να γίνεται την πρώτη φορά 20, μετά 25, μετά 30, μετά 35 και να προστίθονταν μετά αυτά...Θα μπορούσαν να το είχαν κάνει λίγο πιο κατανοητό το Γ2. Η συνθήκη στην "μέχρις_ότου" ήταν σωστή?

      Διαγραφή
    4. Η συνθήκη στη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ είναι σωστή.

      Επίσης μάλλον έχεις δίκιο ότι η εκφώνηση θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο κατανοητή.

      Διαγραφή
  3. αν στο β2 εχει γινει χρηση μεχρις οτου υπαρχει πιθανοτητα να κοπουν μορια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άποψη μου είναι ότι κανένας βαθμολογητής δε θα κόψει μονάδες επειδή απλά είναι μία σωστή λύση.

      Διαγραφή
  4. το διαγραμμα ροης μπορει να γινει με αρχη επαναληψης ?? και αν ναι γινεται να γραψετε τη σωστη εκδοχη του με αρχη επαναληψης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται.

      Απλά εκεί που γράφω ΟΣΟ ... γράφεις ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

      και εκεί που γράφω ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ γράφεις ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ i > 200

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)